درودددد میخوایم چند جنبه ی خوب و بد مجازی رو ببینیم🤭 امیدوارم از پست لذت ببرید و لایک و فالو کنیدددد😄 اهم راستی اسم اصلیم شیر برنجه تو پست های قبلیمم هست ولی فعلا دایه اپراتورم بریم سراغ پستتت😁
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
@دایه اپراتور
حتما 10 نفر اولو میزارم پس سریع یک نمونه بگو
______
مرسیی
نمونه چی😭
یکی از خوبیا و بدی های فضای مجازی یکی باشه هم اشکال نداره
فضای مجازی؟قاشق ادمایی شدم که اصلا ندیدمشون
تو اون آخریا فقط تستچی اینجوریه به نظرم.
پستت هم عالی بود
ای بابا من دنبال فضای مجازیم جایی که بقیه فراموشم نمیکنن درست اومدم🥹❤🩹*حوصلم پوکیده❤🔥🪻*
قصد توهین به هیچکس رو ندارم اگه لایکا 100 تا برسه پارت بعدو همراه با کاربرا درست میکنم🎀
عالی بود
میتونم اگه لایک ها به صد تا رسید تو پست بعدی باشم😔🎀👈🏻👉🏻
حتما 10 نفر اولو میزارم پس سریع یک نمونه بگو
عالییی
باحال و خفن بود 😜
من با اس ۳ خیلی موافق بودم
خیییلیییییی باحاللللل بودددد 👍👍👍😃😃😃😃😃