1 ماه پیش 10 اسلاید 273 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (8)
  • واقعا واسه چی این همه مجسمه بزرگ می سازن؟

    • دلایل مختلفی وجود داره مثلا بعضی کشور ها برای نماد هویت ملی خودشون این مجسمه هارو می‌ساختند گاهی هم برای نشانه گذاری یک مکان از این مجسمه ها استفاده می‌کردند و بعضی از مجسمه های قدیمی مثل گویشان گوانین، هدف مذهبی داشت و برای پرستش و ستایش ساخته می‌شد.

  • پس مجسمه آمریکا کجاست؟

    • توی این پست من فقط ۱۰ رتبه برتر از نظر ارتفاع رو معرفی کردم که همشون چندین برابر از مجسمه آزادی نیویورک بلندترن

  • بیشترشون تو آسیا بود😀😀
    اون همراه خوابیده بیشتر ژست های خالم و مامانم هست وقتی غیبت میکنن😀

  • تا جایی که یادمه، بودا قبل مرگش وصیت کرده بود که ازش نقاشی نکشن و مجسمه نسازن😑

    • پیروانش کاملا به کتف سمت راست و چپشون گرفتنش😔✋🏻

  • پستت🛐🛐🛐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.