سلام میراکولرهای جیگر☺😚😍 بعداز یکماه بیکاری خواستم اعلام حضور کنم😅 ممنون بابت انتخاب این پست!🤍 ناظر عزیز این پست با رعایت قوانین سایت ساخته شده است☺💝
20 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لایک کنین دیگه چند روز زحمت کشیدم💔🥲
وقتی تازه کرونا اومده بود و پام به اینترنت باز شده بود کشفش کردم من و داداشم که یکسال ازم کوچیکتر بود با ذوق و شوق نگاه میکردیم هر چند آخرین چیزی بود که با هم نگاه کردیم (فوت شده)
آخی عزیزم روحش شاد😭🖤
دوستان فاتحه بفرستید💔
عالیه من هنوز این قسمتشو ندیدم قسمت چنده؟
از فصل شیش یادم نی تا چند دیدم تا چندش اومده؟
وای فقط کاگامی و مرینتت
خیلی بهتر شده راب ط ی آدرین و مرینت🙆🏻♀
این قسمت ۱۹ بود و تا همین الان کلا ۲۴ قسمت اومده🎀
ولی رابطه مرینت و آدرین🛐
جالب بود
چالش : چند سال پیش یکبار برادرم توی تلویزیون یک قسمتش رو گذاشت و من تا تیتراژ رو دیدم ... عاشقش شدم اصلا احساس پرواز کردم 😅 دیگه از اون موقع به بعد فکر کنم صد بار از قسمت اول فصل اول تا جایی که اومده دیدم 🐞🐈⬛🫡
عالیییی بود ❤🐈⬛🐞
کسی من رو میراکولر نکرد.
میراکلس:ویژه کریسمس من رو میراکولر کرد
ببخشید باید باهات صحبت کنم اگه میشه دنبالم کن و بذارم توی لیست دوستات تا بتونم بهت پیام بدم
جم جونیور که میداد ، اولین قسمتو دیدم ( کلاس دوم بود-) ، و اونموقع عاشق روباه قرمز و آلیا شدم . 👍🏻
الان علاوه بر اونا عاشق بانیکس و عشق خوشگلم ناتانیل هستم🫵🏻
خب میراکلس رو کسی به من معرفی نکرد من وقتی 9_۱۰ ساله بودم داشتم تو گوشی کارتون پف پفی هارو نگاه میکردم بعد قسمتش تموم شد خودش رفت رو یکی از قسمت های میراکلس
همون قسمت که مرینت با لوکا و کاگامی با آدرین رفته بودن پیست پاتیناژ ،اولش خوشم نیومده بود ولی بعدا کنجکاو شدم رفتم از اول دیدم و خوشم اومد