1 ماه پیش 20 اسلاید 535 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی میراکلس

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • لایک کنین دیگه چند روز زحمت کشیدم💔🥲

  • وقتی تازه کرونا اومده بود و پام به اینترنت باز شده بود کشفش کردم من و داداشم که یکسال ازم کوچیکتر بود با ذوق و شوق نگاه میکردیم هر چند آخرین چیزی بود که با هم نگاه کردیم (فوت شده)

  • عالیه من هنوز این قسمتشو ندیدم قسمت چنده؟
    از فصل شیش یادم نی تا چند دیدم تا چندش اومده؟
    وای فقط کاگامی و مرینتت
    خیلی بهتر شده راب ط ی آدرین و مرینت🙆🏻‍♀

    • این قسمت ۱۹ بود و تا همین الان کلا ۲۴ قسمت اومده🎀
      ولی راب‌طه مرینت و آدرین🛐

  • جالب بود

  • چالش : چند سال پیش یکبار برادرم توی تلویزیون یک قسمتش رو گذاشت و من تا تیتراژ رو دیدم ... عاشقش شدم اصلا احساس پرواز کردم 😅 دیگه از اون موقع به بعد فکر کنم صد بار از قسمت اول فصل اول تا جایی که اومده دیدم 🐞🐈‍⬛🫡

  • عالیییی بود ❤🐈‍⬛🐞

  • کسی من رو میراکولر نکرد.
    میراکلس:ویژه کریسمس من رو میراکولر کرد

  • ببخشید باید باهات صحبت کنم اگه میشه دنبالم کن و بذارم توی لیست دوستات تا بتونم بهت پیام بدم

  • جم جونیور که میداد ، اولین قسمتو دیدم ( کلاس دوم بود-) ، و اونموقع عاشق روباه قرمز و آلیا شدم . 👍🏻
    الان علاوه بر اونا عاشق بانیکس و عشق خوشگلم ناتانیل هستم🫵🏻

  • خب میراکلس رو کسی به من معرفی نکرد من وقتی 9_۱۰ ساله بودم داشتم تو گوشی کارتون پف پفی هارو نگاه میکردم بعد قسمتش تموم شد خودش رفت رو یکی از قسمت های میراکلس
    همون قسمت که مرینت با لوکا و کاگامی با آدرین رفته بودن پیست پاتیناژ ،اولش خوشم نیومده بود ولی بعدا کنجکاو شدم رفتم از اول دیدم و خوشم اومد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.