ســــــــلام! امیدوارم عالی باشید! نمیدونم چرا ولی تصمیم گرفتم از نقاشی های دیجتالم رونمایی کنم🌻🎀
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ســــــــلام! امیدوارم عالی باشید! نمیدونم چرا ولی تصمیم گرفتم از نقاشی های دیجتالم رونمایی کنم🌻🎀
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اگه غلط املایی داره بگم، من میخواستم ویرایش کنما ولی زود منتشر شد🤣👍
خیلی قشنگ بود اونی که خودتو کشیدی
ممنونم🎀☺
اس دو از همشون بهتر شده
بیس هارو خودت نمیکشی درسته؟
بنظرم شروع کن بیس هاتو خودت بکش
و اینکه یسری جاها اندازه هارو و سایه هارو بهتر انجام بده
انتخاب رنگت فوقالعاده هست🩵✨
بیشتر وقتا از بیس استفاده میکنم، ولی سعی میکنم کمتر از بیس استفادع کنم🎀
ممنونمم🌻
خودت از همشون قشنگتر بودی
وای ممنونمم🥹
نقاشیات🛐
خودت🛐
عالییی 🫂💓
وای ممنونم🥹
ولی خدایی خودت🛐🛐🛐
به پای تو که نمیرسم🛐💌
ویل و مایک یا همون بایلر>>>
میمرم برای این شیپ🎀😭
عالی بودن😂✨✨
خیلی قشنگ بودن 💞 ✨
خیلی قشنگه واقعا، حرف نداری 👍
عالی بود❤
خیلی خوب میکشی