به یک میوئیت دیگه خوش اومدید! این دفعه این میوئیت از بازی محبوب پاپی پلی تایم است🎀✨ پس بریم شروع کنیم!
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
به یک میوئیت دیگه خوش اومدید! این دفعه این میوئیت از بازی محبوب پاپی پلی تایم است🎀✨ پس بریم شروع کنیم!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وای بالاخره یه پلی تایم فن دیدممم ایوللل
من که کلا چپتر چهارو بخاطر هارلی ساویر بازی میکنـ
واقعا فک نمیکردم لیلی اینجوری باشه احساس میکردم قراره خیلی بهتر باشه یکم ظاهرش نا امید کننده بود
واسه من بیشتر غم انگیزه تا ترسنا-💆🏻♀
فکرشو بکن اونهمه بچه بی گناه🦦
و خب مرگ بعضی از کارکتر های واقعا خیلی غم انگیزه🥲
بالاخره محتوا از پاپی پلی تایم👍🏻😭
خب واقعا این چپتر روانیم کرد.. دیگه یکم دیگه نمیتونستم میرفتم گوگل سرچ میکردم😅 ولی خب، واقعا انتظارات از لیلی بیشتر بود، ولی این چپتر پیشتر انگار اومده بود با به داستان و تئوری های بازی پر و بال بده و یکم سوالات رو جواب بده...
نصف چپتر ۵معما بود💔
ولی بازم من چپتر ۵رو دوست دارم
چپتر ۳رو هم خیلی دوست دارم
(عادی ترین حالت من وقتی یه پست از گیم مورد علاقم میبینم::)
راستی عاااااااللللللللییییییییی بوووووووووددددددد
معما های بازی زیادی سخته -
پیش از حد سختن🥲
چپتر ۶ قراره عالی باشه . چرا؟ چون هارلی برگشته-