خب و بازم اولین نفریم ک از این کارتون تست میسازه🌚🙏🏻
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب و بازم اولین نفریم ک از این کارتون تست میسازه🌚🙏🏻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پاپرت همون گرگه بود که اولش خوب بود بعد آخرش بد شد
عالی بود خسته نباشی منم از گری خیلی خوشم اومد واقعا مهربون بود
پاپرت گربه بود نژادش لینکس لی بود:)
تو گوگلم بزنی میاره
و اینک ممنونم ازتتتتتت قربونتتتت✨🤏🏻
آها ممنون
قربونت کاری نکردم🤌🏻🤍
وای
نیبل کی بود؟؟
همون سگ ابیه که نیک ازش متنفر بود🤓🤝🏻
اهاان مرسی
قربونت✨
وای زوتوپیا ۲ یه شاهکار واقعی بود..
وای اصن یه چیزی تکرار نشدنی بود میتونم واقعا بپرستمش🛐🛐🛐🛐🛐
ولی هیچوقت خاطره هایی که با1اش داشتمو فراموش نمیکنم؛)
عالیییییی ❤❤❤❤
قربان شمااااااا🌚🤍
وای ولی حق بودن جودی و نیبل و نیک و گری🛐🛐🛐🛐🛐🛐
منم گریو دوسش داشتم با اینک مار بود.
رو مخ نبود قبول داری👺؟
و بارانی ک از نیبل بدش میا-💔
خیلی زر میزد خب هی میگفتم چرا ساکت نمیشه سرم رف👺👺👺👺👺👺👺👺👺
قشنگ شبیه نیک شد-💔👺
بدبخت چ گناهی کرده خو🤡💔
حاجی ازین پست حق میباره🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
فدای شما بانو☝🏻🌚
ایجون😭😭😭😭