درود دوستان ! امیدوارم حالتون خوب باشه، بریم که پست رو ببینیم🌸 " ناظر عزیزی که میگی پست بی محتواست ، قبلا هم این پست رو ساختم ، بررسی و منتشر شده و حداقل اگه می خوای رد کنی دلیلش رو واضح و شفاف بنویس. پستای سرگرمی یعنی میم ، توییت، چیزای جالب ، همش که نمیشه پستای اطلاعات عمومی ساخت😩🙏"
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
وقتی ازم میپرسم چرا کم پست میزاری؟ زیرا اسلاید دو
البته شروع کردم به گذاشتن دیگ
پستت و کاورت زیبا و جالب بودن.😁🌸🎀
وای منم سه روزه ۲ تا پست گذاشتم بررسی هنوز منتشر نشدن،مطمئنم آخرشم رد میشن.کنجکاوم که چرا آخه.😭✨
اسلاید اول:منم همینجوریم. بعد عذاب وجدان میگیرم که اینا دارن به هزار روش سامورایی میگن منو بذار لیستت ولی نمیتونم
دقیقاا ، حس بدیه که نتونی اونا رو به لیستت اضافه کنی و نمی تونی هم دوستات رو حذف کنی💔
وای