زندگی هر کارکتر انیمهای، پر از فراز و نشیب ، اهداف بزرگ، آرزوهای پنهان و گاهی غمهایی که جز خودشون کسی درکش نمیکنه هستش. که این اونا رو خاص می کنه!! و باعث ایجاد اهنگی می شه که فقط و فقط مختص به خودشون هست !. با من همرا بشید و داستان زندگی انها را باری دیگر گوش کنید!. *ممنونم از همراهیتون*
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
راستی اومدم اینجا تبریک تولدت رو بگم چون امتیاز نداشتم بدم-
مرسیییی😭💖 برام خیلی ارزش داشت🙂
گیلیلیلی تولدت مبارککککک
عالی بود!!
من از آهنگ زورو خوشم اومد!.
مرسی🙂 افرین👏🏻
عاشق بخش رابین و بروک شدم😭🥹
منم عاشق آهنگ بروک شدمممم😭💖
به یاشا سپردم برام عکسا رو بهتر کنه ویرایش بزنم عکسا رو عوض کنم😎
Asperia ولی خدایی لئو داره پست می سازه اول باید بده من یه دستی روش بکشم!
آرهههههه بهم گفت!🤗 ما که مشتاقیم!👌🏻🌚🥲