سلام! زیبای بزرگوار! دوستان،من و دوستام درواقع میخواستیم که مانگا درست کنیم،و همه تایید کردند(دوستام با من ۳ نفر هستیم) من و یکی دیگه طراحان مانگا بودیم و دوست دیگه ام داستان دو میساخت،و یه مانگا ساختیم،و تو خرید و فروش مدرسه فروش رفت! اسم مانگا هست....آخرت فرا رسید!،در واقع خییییلی طولانه،ولی خب،پارت پارتش میکنم تا با شما در اشتراک بزارمش بریم؟!؟! بریم!!!
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
نظرات بازدیدکنندگان (0)