2 ماه پیش 9 اسلاید 297 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی زبان

نظرات بازدیدکنندگان (9)
  • عالییی
    ژاپنی💘

    • منم ژاپنی دوست دارم🌿
      به خصوص که از الفبا ها و نوشتار های خاص و متفاوت خیلی خوشم می‌آد.
      ولی دستور زبانش سخته😣

    • آره سخته اونا هم از الفبای هیراگانا هم کاتاکانا و از حروف کانجی (از حروف چینی گرفته شده) هم استفاده میکنن و کلی ساختار های پیچیده برای جمله ها دارن.
      ولی خب لهجه دوست داشتنی دارن و اگه بشینی همش انیمه ببینی بعضی از جمله ها و حرفا رو میفهمی خودمم الان بعضیا رو متوجه میشم، به نظرم فقط یاد گرفتن صحبت کردن زبانشون بدون خوندن و نوشتن یکم راحت تره، من که میخوام ژاپنی رو یاد بگیرم🎀✨

    • ولی به علت درس فراوان و کلا مشغله های زیاد، نمی‌تونم روی یادگیری زبانی مثل ژاپنی تمرکز کنم😁😖

    • درک میکنم🥲 ولی خوبه هر وقت وقت آدم آزاد میشه چیزایی که دوست داره یاد بگیره🙂

  • عالی✨♥

  • فرانسه 😎😎

    • فرانسه هم خوبه، خیلی کاربردیه. من خودم کشورای فرانسوی زبان آفریقا رو خیلی دوست دارم🇨🇩🇩🇿
      شنیدم املاش سخته نه؟ می‌گن املای انگلیسی و فرانسه بیشترین اختلاف رو بین اونچیزی که می‌نویسن و می‌خونن داره😐

    • نه راستش الفباش لاتینه ، بعضی از کلمه هاش یکم املاش سخته ( باید تمرین کنی) در مورد اختلاف بین اون چیزی که می نویسن و اون چیزی که میخونن هم خیلی نمیتونم نظر بدم ولی به نظر من اینجوری نیست

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.