خب هممون میدونیم ذهن ما خیلی پیچیده اس . و گاهی اوقات ممکنه همین پیچیدگی ..فقط با بهم خوردن یه سیستم کوچیک تو مغزمون باعث بشه بلایی سر خودمون و اطرافیانمون بیاریم . یا حتی دیگه کسی رو نشناسیم . که یجورایی بهش میگن اختلال روانی . که چند صد نوع داره و یکیشم همینه . """سندرم کاپگراس"""
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
نظرات بازدیدکنندگان (0)