خوب اومدی یه چندتا تئوری و اینجور چیزا از قسمت ۸ و ۹ سیرک دیجیتالی ببینیم
اولیییییییی اینکه اسم پامنی رو ی آینه ای که توی قسمت هشت بهش نگاه میکنه نوشته شده که اگه یکم با ادیت کردن دست کاریش کنین انگار روی آینه نوشته شده Ella
دومممیی ویکی از خفن ترینا گلیچ گفته بود که توی قسمت نه سیرک دیجیتالی جکس بکار نامنتظره و نابخشودنی میکنههههه خب حالا چیکار میکنه کینگر رو م.ی.ک.ش.ه حالا چرا این رو میگم اگه دقت کنین اون قسمت که کین میگه تنفس میان برنامه ای که فکر کنم قسمت ۵ بود٬ کین یه جا کارکتر های سیرک دیجیتالی رو به صورت کارت پاستور نشون میده٬به احتمال زیاد توی پارت دو بزارم عکسشو که روی کارت جکس علامت ستاره(✨) بود و روی کارت کینگر علامت ماه هست حالا توی قسمت ۷ اینا به یه جایی میرسن که یک در دورنگ داره که یه طرفش قرمز و طرف آبی هست روی در آبی شکل ماه به رنگ طلایی داره و روی در قرمز ستاره طلایی حالا این یعنی چی؟ وارد اون اتاق میشن رو تا دکمه وجود داشت، یکی قرمز و دیگری آبی قرمز همه رو توی بازی نگه میداشت و آبی بر عکس یه جورایی میشه گفت جکس میخواد همه توی سیرک بمونن و رنگ قرمز هست و برعکس کینگر میخواد همه برن بیرون و آبی هست حالا توی قسمت ه اولش دو تا دایره نشون میده که یکی قرمزه و یکی آبی و قرمزه آبی ارو میخوره دوباره توی قسمت۵ یه جا کینگر از روی صفحه شطرنج میوفته پایین و شما میدونین زمین سیرک دیجیتالی شطرنجیه خو این یعنی کینگر پخ پخ میشه خوب شما میگین چطوری توی سیرک دیجیتالی که کسی پخ پخ نمیشه؟ اما الان که کین نیست چرا که نه تازه اینو خودم کشف کردم که وقتی کین پخ پخ شد کل سیرک سیاه سفید شد اما توی تریلر اپیزود نه جکس روی یک فرش قرمز وایستاده و با لبخند بر میگرده یه نکته دیگه (میدونم خیلی حرف زدم), توی پوستر تریلر اپیزود آخر جکس با خنده بود که یه طرف صورتش نور قرمز و توی اونورش نور آبی بود خودشم که بنفشه دیگه فکر کنم خودتون فهمیدین😂😂
حالا بریم برا سوممیییییییییییییی توی تریلر اپیزود نه یه جا ریبیت رو نشون میده که میگه تا حالا شده از چیزی یا کاری پشیمون باشی؟ شما میدونین کلا جکس از این که ریبیت آبسترکت شده ناراحته حالا دلیل اصلیش چیه؟ اون خاطره ای داشته نشون میدادم دقیقا مال قبل از انتزاعی شدنه ریبیته که جکس با ریبیت دعواش میشه و خوب فرداش هم ریبیت انتزاعی میشه و خوب جکس دیگه بعد اون دعوا دیگه ریبیت رو نمیبینه پس دیگه هیچوقت نمیتونه ازش معذرت خواهی کنه
حالا بریم برا سوممیییییییییییییی توی تریلر اپیزود نه یه جا ریبیت رو نشون میده که میگه تا حالا شده از چیزی یا کاری پشیمون باشی؟ شما میدونین کلا جکس از این که ریبیت آبسترکت شده ناراحته حالا دلیل اصلیش چیه؟ اون خاطره ای داشته نشون میدادم دقیقا مال قبل از انتزاعی شدنه ریبیته که جکس با ریبیت دعواش میشه و خوب فرداش هم ریبیت انتزاعی میشه و خوب جکس دیگه بعد اون دعوا دیگه ریبیت رو نمیبینه پس دیگه هیچوقت نمیتونه ازش معذرت خواهی کنه
حالا قرمزو بیشتر دوست دارین یا ابی؟؟؟؟ انتخاب با شماست یه سدی خبر هم بدم قراره سیرک دیجیتالی قسمت ۹ قسمت آخر باشه و ۱ ساعت و ۳۸ دقیقه باشه داخل داستان به ریبیت هم میپردازن خود پوستر اپیزود نه هم برای توضیح دادند باید یه پست جداگانه بسازیم😂😂 راستی ۲۹ خرداد میاد و وقتی هم تموم شده باید با سیرک دیجیتالی خداحافظی کنی
آجی یچیزی راستی تریلر ها رو از کجا میارید من خودم قسمت ها رو از دلفان می بینم ولی تریلر نداره
پست عالی بود ولی تئوریای که جکس کینگر رو میکشه رو توی یه ویدیو دیدم که یه تیکتاکر خارجی ضبط کرده بود و از خودت نبود
اره بعضی هاتون از خودم نیست راستی نسخه بریزیلیه سیرک دیجیتالی قسمت٩ اومده توی تماشا هست فقط زیرنویس ندارع میتونین برین ببینین
یک سوال اون قسمت اصلیس؟
تا جایی که میدونم، بله.
چون که فندوم نمیتونه باشه و خیلی تو سبک گوسورکس (سازنده) هست
جکس کار مسخره ای نکن دستت به کینگر بخوره دستتو میشکنم-🗣
داداش دستش به کینگر نخورد خودش ابسترکت شد😂
خوبه بهتر از اینه که کینگر چیزیش بشه-
حاجی کینگرو بکشه میکشمش رو کینگر حساسم کینگر کراشمه
به شدت منتظر ۲۹ خردادمممم
پستت عالی بود
منممممممممم مریییی
منم همینطور دریمر من همینطور