لیریکهای کیپاپ که بنظرم قشنگن🎀✨
💥Do it_straykids💥 همینجوری انجامش بده، تا وقتی که داری فقط چشمتو میچرخونی برو دنبالش، تا تهش بچسب به اینکه خودِ واقعیات باشی اسم دیگهی مسیر شکست، بینقص بودنه. هر کاری دلت میخواد بکن، این جنگ اصلاً قانون باخت نداره، بیاین آتیشش کنیم، لازم نیست من آروم باشم. برو عمیق شو، مستقیم برو تو مسیری که پیش روت هست. خب باید انجامش داد، چاره چیه؟ عقبگرد نداریم. حتی بدون پشتوانه هم با دل و جرأتش هک میکنیم و جلو میریم.
🪽i Am_ive🪽 این زندگی منه، زندگی یه کهکشان زیباست نویسنده (زندگیت) باش و با ژانر فانتزی بنویسش، صحنه بزرگ فردا برای من برپا میشه پس این کسیه که من واقعا هستم حالا بهم نگاه کن، حالا بهم نگاه کن، حالا بهم نگاه کن یه من متفاوت از دیروز، این هیجان انگیزه هر چیزی که ازش میترسم باعث میشه که قلبم به لرزه دربیاد من توی اوج آسمونام، اوه، خدای من چیزای بی ارزش دارن ناپدید میشن
🪽i Am_ive🪽 این زندگی منه، زندگی یه کهکشان زیباست نویسنده (زندگیت) باش و با ژانر فانتزی بنویسش، صحنه بزرگ فردا برای من برپا میشه پس این کسیه که من واقعا هستم حالا بهم نگاه کن، حالا بهم نگاه کن، حالا بهم نگاه کن یه من متفاوت از دیروز، این هیجان انگیزه هر چیزی که ازش میترسم باعث میشه که قلبم به لرزه دربیاد من توی اوج آسمونام، اوه، خدای من چیزای بی ارزش دارن ناپدید میشن
🎸⭐️tinnitus 🎸⭐️ اون استعداد خفن رو هم ندارم داستانش طولانیه موافقم، من از شکم مادر با استعداد بدنیا نیومدم حتی وقتی به خودم نگاه میکنم، میفهمم که من آدم خاص و با استعدادی نیستم رویای من که همیشه میدرخشید مدتیه که از بین رفته و دارم هر ثانیه و لحظه رو هدر میدم فقط میخوام که یه راک (سنگ)باشم
🦋Wannabe _itzy🦋 بسه، لازم نيست دیگه حواست به من باشه هركارى ميكنم خودم حواسم هست من كارى كه بخوام رو انجام ميدم؛ چه زندگی عادى داشته باشم چه نه؛ ميشه تنهام بزاريد؟ اين منم كه زندگی ميكنم چون اين زندگی مال خود منه من خيلى بدم، ترجيح ميدم كه خود خواه باشم صدها برابر بهترازاينه كه صدمه ببينم و وانمود كنم كه خوبم من فقط راه خودم رو ميرم، فضولى بقيه روهم نميكنم نه فقط ميخوام بگم سرتون تو كار خودتون باشه مهم نيست بقيه چی ميگن من همينم كه هستم و ميخوام همين باشم من ميخوام خودم باشم
👹 psycho _babymonster👹 من مثل یوزپلنگ با سرعت میدوم جلو. مثل عقاب پرواز میکنم بالا. بریم بهسمت انتهای ناشناخته، دنبال رویاهامون. همه برید کنار، هر کی هر چی بگه، من کار خودمو میکنم. تو هیچی از من نمیدونی هر گلی خار داره (ما همه یه جورایی دیوونهایم)
نظرات بازدیدکنندگان (0)