∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ
....Little lady:1 2 3 سلام جوجو هاااا🐥💘 حالتون خوبه؟؟؟؟ امیدوارم تک تکتون سالم باشین🥲 دلم خیلی براتون تنگ شده بوددد خب،خوش اومدید به اولین پست لیتل لیدی!(بعد دوسال_)🤡 بچه ها تو این چند مدت که خب نت به چیز رفته من داشتم بدون polyboz به .... میرفتم😃 و تصمیم گرفتم یه چندتا کار رو امتحان کنم تا حوصلم سر نره! 🤭 تو این پست میخوام چندتاشو بهتون بگم شماهم امتحان کنید!✨ البته خب یه ده هزارتایی ایده داشتم که امتحان کنم ولی حالم نشد کلا پنج شیش تاشو امتحان کردم!🙏🏻✨ لس باو! 😀
۱ـ دیجیتال آرت رو امتحان کردم! 😀 نه دستگاه درست حسابی داشتم،نه قلم نوری داشتم،نه تجربه داشتم نه کلاس رفته بودم 🤭 همینجوری رفتم آیبیس پینت رو نصب کردم و بلههع اینجا هم میتونید یکی از شاهکار هامو مشاهده کنیددد (درسته گند زدم ولیخب 😀) شما میتونید امتحان کنید حال میده! 🎀
۲ـ به مایکت پناه بردم! 😃 اگه نمیدونید مایکت جدیدا به بخش ویدیو(فیلم و سریال)ریلز اضافه کرده!😶 که خب میشه باهاش یکم سرگرم شد_🫢 تو مایکت میتونین سریال هم ببینین،چندتا سریالی که بنظرم برین ببینین(ایرانی!) دودکش سوجان نوروز رنگی شعمدونی متهم گریخت لیسانسه ها
۳ـ تصمیم گرفتم برای خودم ویدیو بسازم! اومدم تو نوت گوشیم یه صفحه باز کردم و توش ایده هامو نوشتم،برای هر ایده با جزئیات نوشتم که چجوری باشه،و بعد هم ویدیو هارو گرفتم،با اینشات ادیتش زدم و تمام! خیلی حال میده،بعدم که ذخیره ش کردین میتونین هروقت حوصلتون سر رفت برین نگاشون کنین! 😃
۴ـ به کتاب پناه بردم! یه چندتا کتاب که هیچوقت ننشستم بخونمشون رو از ته کتاب خونه م کشیدم بیرون و نشستم خوندم،اینم باز ایده خوبیه و حوصلتون سر نمیره! میتونین هم از برنامه هایی مثل طاقچه کتاب رو به صورت پی دی اف بخونین! چندتا کتابی که بنظرم قشنگ بودن: هایدی زنان کوچک پسرک،موش کور،روباه و اسب غرور و تعصب گتسبی بزرگ صد سال تنهایی
۵ ـ داستانک،شعر،ژورنال یا... نویسی! میتونید یه قلم و کاغذ بردارید و هرچی دوست داشتید بنویسید،داستانک بنویسید و براش یه اسم انتخاب کنید،شعر بنویسید،ژورنال یا خاطره بنویسید و... خیلی باحاله،این واقعا ایده خوبیه برای اینکه حوصلتون سر نره،بنظرم اینم حتما امتحان کنید!
۶ـ برقصید! برین آهنگای ته پلی لیستتونو پیدا کنید و پخش کنید و باهاش فاز بگیرید و برقصید!میتونین دنس هم بسازید،یخ آهنگ که دوست دارید انتخاب کنید و بعد خودتون هرجور دوست دارید باهاش برقصید خیلی حال میدههههه 😂 خلاصه اینم امتحان کنید 🎀
۷ـ پست رو لایک کنید🎀
۸ـ ادیت بزنیددددد مرحله به مرحله: ۱ـ برین پستای آموزش ادیت پیدا کنین و ذخیره کنین ۲ـ برین پستای عکس x رو پیدا کنید و عکس دانلود کنید ۳ـ وارد اینشات بشید ۴ـ با توجه به اون پست ادیت کنید ۵ـ خروجی بسیارر عالیییی (یکی از ادیتایی که این مدت زدم👆🏻🤡)
نظرات بازدیدکنندگان (0)