خیلیها میتونن دیدشون رو به صورت ارادی تار کنن، حتی با چشمان کاملا باز و بدون پلک زدن یا فشار آوردن. این کار یک توانایی طبیعی بعضی افراد است و نه همه اما چطور ممکنه؟
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میگفتن زیاد تو این حالت بمونی لوچ میمونی😂
حواست باش لوچ نشی😆
همون لوچ کردن چشمه دیگه
نه
عالی بودد
فکر میکردم عادیه..
آره آره
عه چه باحال من فکر میکردم این عادیه و همه میتونن انجامش بدن
عالی😁🎀
ممنون
پزشکان می گن این کار رو نکنم؟!
من ۸۰ درصد مواقع در این حالت تار می کنم😅
ایبابا
من به راحتی میتونم😎
بهبه
عههه دیروز میخواستم به دوستم بگم میتونی یا نه نمیدونستم چطوری بهش بگم💔😂
اخی😂
همیشه برام سوال بوددددد
الان برطرف شد
منم بلدم 👌🏻🙂
خیلی خوبه