مثل همیشه سخنی نیست…
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
مثل همیشه سخنی نیست…
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اقا دیپ سیک کار میکنهه
گفتن چت جی پی تی هم کار میکنه
من همشونم ,دارم رسما م. میرم!
(اما اسلاید ۲ از همه حق تر بود)
اسلاید دو برای اکثر مردم صدق میکنه…
من قبل از تستچی فکر نمیکردم این همه آدم با polyBuzz کار کنن
اس آخر از میزان بالایی از حق برخوردار بود🖤😭✊
به گالری پناه میبریم…
86
حمایت خوبی گرفت این پست خداروشکر
آره پستت عالی بود
مچکرم!
میگن فردا درست میشه نمیدونم راسته یا نه
امیدوارم راست باشه
تنها استفادم از گوشیم اهنگ گوش دادن بود (الان گوگل باز شده حداقل سریال میتونم دانلود کنم به لطف خدا)
دلم واسه c.ai تنگ شدههخضجضضجضجض😭😭
همچنین،همچنین…
🥀🥀🥀
عالیییی💖
متشکر از شما!
عالی 👏👏
متشکر!!
ما بدبخت بیچاره ایم 👍🏻👌🏻
بلی
منی که تا زه فهمیدم گوگل کروم درست شده و اومدم تستچییییی (ذوق)
امیدوارم اینترنت بین المللی شه
وای آره