قراره با ادمای کاملا نرمال تو مدرسه های ایران اشنا شیم!
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
قراره با ادمای کاملا نرمال تو مدرسه های ایران اشنا شیم!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بدون شوخی میگم فقط هنگ نکنید…:
اسلاید چهارم:))
درک می کنییییی🥳🥳
من اسلاید اخرم ....
درود؛
پستت خیلی قشنگ بود. نمیخوام ناراحتت کنم فقط این مدل میم مدرسه ای خیلی تکراری شده. یعنی اگر بری میم مدرسه پیدا کنی همشون همین متنان فقط حالت نوشتنشون متفاوته و محتوای جدیدی نداره.
درود،انتقادت محترمه، سعی کردم از میم های جدید تر استفاده کنم
این انتقاد نبود صرفا برای بهبود اکانت خوشگلت و تستچی بود. در کل پست باحالی بود.
نظر برای خوشگلی و بهتر شدن اکانت همون معادل انتقاده🙏🏻
اسلایس پنج اکیپ عجیب دقیقا ماهاییم همیشه دم دفتر مدیر هستیم حتی بیشتر موقع ها زنگ های کلاس تو دفتر هستیم و مدیر نصیحت میکنه(حداقل امسال یه مدیر درست و حسابی و مهربون گیرمون اومده حتی یه بار تا دم اخراج رفتیم و برگشتیم همش تقصیر اون هایی هستن که تو دفتر مدیر هستن(ناظم و بهداشت و...) تو کار همه دخالت میکنن به خواطر اون ناظم بود که مامانم اومد مدرسهههههههههههه
عالی
تشکر!
من نمیدونم کدوم هستم اما بیشتر پز دادنی
کلاسمونم
🤣
میگم میشه یه چیز مثل تستت بسازم؟؟
عالسژژطژ
بله
مرسی
فقط آخر پست ذکر منبع کنید
زیبا بود🗿👍
مچکرم!
من
اون درس خونم 🥴🥴🤣🤣
عالییی بود پسستون
تشکر!!
🎀🎀🎀
اونی که کتاب داستان آورده تا بخونه منم ولی تو پست تو خرخون کلاسم .
اسلاید پنج و هشت:
داره منو میگههه😁