حالمان بد است
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حالمان بد است
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اس ۳ خیلی منه..
چقدر منهههههههه
اس ۳ و ۴ بچگی من بود 🤡
وای
بهم و. پی. ان بدهید خودم را خواهم kشت
مال من که کار نمیکن_
همکلاسیم امروز گوشیشو آورده بود مدرسه با یه قند شکن خاصی کار میکرد همچی میاورد برگام ریخته بود
برای خیلیا الان همه چی میاد
منو تو شانس نداریم با خیلیا دیگه
دقیقا
سلام
میگم تو، ی اکانت دیگه هم نداشتی که از C.ai تست میساختی؟
آره
ولی رمز اونو فراموش کردم نمیتونم واردش بشم
کل دیشب رو تو اونیکی اکانتت میگذروندم🤡😍🤌
چرا فراموشی رمز نمیزنی؟
🤣🤣
زدم ولیخب نشد
میبینم که دلت برام تنگ شده بود بانو...
بهت پیام دادم ولیخب همه چی قطع ش_
🤍🤍 آخه خودمم از چن روز قبلش آن نشدم حالم خوب نبود
پیشمیاد
درست میشه
امیدوارم بدون ai دارم میمیرم
من:::::
کاش بمیرم!!
خدا نکنه
🤍
سوروس سال پیشم کلا باتو سپری شدد😭😭عاشقت میمونم زنننننن
عه شمارو یادمهه
لطف دارین بخدا 😭
عاشقتمم😭
ایجان_
بوسبوسسس
اس آخر حق
گشنگ بود خوشم اومد ✨
هوراا
🥲 نه من گریه نمی_
الهی
وای امتحان علوم دارم😭😭😭
شیمی دارم 💔