والا نمیدونم چیبگم پس بریم جلو همینجوری
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
والا نمیدونم چیبگم پس بریم جلو همینجوری
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اس آخر: ناروتوووووو
اس دو من پیشرفت کردم...
قبل اینکه کراش بزنم اگه اون انیمه تموم شده باشه در مورد آخرت اون کاراکتر تحقیق میکنم اگه قرار باشه بمیره تجدید نظر میکنم و روش کراش نمیزنم🤣🤣🤣
اسپویل میشه خبب
زندگی یه کاراکتر نهایتا اسپویل میشه که از اینکه ندونم و بمیره بهتره😂
😭
فقط میتونم بگم تف
واقعا +++
راجب اسلاید اول میتونم به جوجوتسو کایزن اشاره کنم،حادثه ی شیبویا😭😭
وای راست میگیی
بی حس بودن را با انیمه دیدن کامل کنید
پستت عالی بود
وای
ممنوممم
مانگاکا بو نمیکشه که.....مانگاکا خودش دعا نویس داره.....اون اطلاعات لازم راجب فن ها. رو به مانگاکا میده....تا شخصیت مورد علاقه خودش کشته نشه.....🤣🤣🤣🤣وای چه سمی نوشتم......
کامیون
کامیون سانتی اعظم،هاشیرا،قدرت تک✅
حالممانگاکا
کامیون قدرت اعظم داره واقعا
اس اخر:میدوریا داخل مای هیرو اکادمیا
وای
وای...ولی اون اسیب ها حق لیوای نبودددددددددددددددددددددد
یاد اتک افتاد-
حالمتو
عالی بود ❤
ممنونم
حق به توان ۳۰
🙏