بیاین با من اشنا شین
🛐: هری پاتر✿ بلک پینک✿ بی تی اس✿ استری کیدز✿ بیلی ایلیش✿ سابرینا کارپنتر✿ لانا دل ری✿ ادل✿ امینم✿ د نیبرهود✿ فست فود✿ کباب✿قیمه✿ پاستا✿ تمشک✿ شکلات✿ توت فرنگی✿ رنگ سبز تیره و سبز پاستیلی✿ شیرینی✿دنس✿مامان بابام✿ دوستام ✿ تیموتی شالامی تنهایی✿mbti✿اهنگ✿✿ نویسندگی✿ لباسای وینتیج✿ فرانسه✿ اینگلیس✿ لندن✿ کره ✿ کیپاپ✿ خانواده✿ زبان فارسی✿کتاب✿ ماینکرفت✿روبلاکس
🚮: ادمای تاکسیک✧ مریضی✧بیمارستان✧مرگ ✧picک می ها✧ ترyan✧ گلزار
ظاهرم : قدم بلنده چشام عسلی موهام خرمایی ✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯✯
اخلاقم : اولا درونگرام و infp هستم و گاهی اوقات اگه سردرد باشم و از چیزی عصبانی شم خونه رو خراب میکنم😂😂😂 و اینکه گرم میگیرم با ادما و مهربونم و خب محبت زیاد میکنم با همه کنار میام از قلدری foحش بدم میاد و درسخونم و خیال پردازی زیاد میکنم👌🤡✨
و من بچه ی مشهدمم کلاس شیشمی ام و یادم رفت بگم اسمم مرساناس💫 شارلوت و لیرا هم میتونین صدام کنین البته دوستام منو پاستا صدا میزنن چون بایسم رزیه🎶 و خب یه توضیحاتی هم بدم من از ۴ سالگی فن هری پاتر بودم از ۷ سالگی فن بیلی و فن کیپاپ بودم و از این فن قدیمیام😂🤡 و اها کraش بنده تیموتی شالامیه در اصل ش.و.ه.ر من هست گفتم بدونین یه وق بچمو اذیت نکنین که با من طرفین دوستام میگن زشته ولی از نظر من خوشگلههه و خیلییی دوسش دارمم و برا من رزروه🤡🤡🤡🤡 البته فنشم هستم
بعدشش اهاا
جدیدنا به مد و مدلینگ و فشن و طراحی لباس علاقه مند شدم
مدلای موردعلاقم ادریانا لیما و کندال جنر هستن
برند موردعلاقمم شنل دیور و YSL و ویکتوریا سیکرت هست اما شنل رو بیشتر از بقیه دوست دارم
ها راستی یادمرفت بگم که
من تو یوتیوب
کومان میا پلیز میالندی ام و کوماندو
سعید والکور
میکی کلافه
نیما تکیدو
ایناها یوتیوبرای مورد علاقمننن
Ellie
اونکه صددرصد بیشتر اونا اهل کیدراما و پسرای زشت روبرو مدرسمونن
کی گفته تیموتی شالامی ز.ش.ته؟😐واقعااااا اون ز.شتهههه؟ نمیبینید ایا؟ 😂
منم نمیگم زشته چون خیلییی خوشگلههه دوستام که الان دوستم نیستن سلیقه نداشتن
چیو میخوان ببینن
دوستام گفتن
خیلی ببخشید ولی دوستاتون یک مقدار سلیقه بازیگری شون ضعیف بنظر میاد
زیبایی تیموتی رو
شارلوت نانازیه خودمههه💞
شوما هم همینطور
چه جالب منم لانا و بیلی و ادل گوش میدم
همشهریم
اسمامون یکیه
هسنیم
هم تاپیم
علایقمونم یکیه
اخه شباهت ازین بیشتر؟😭✨
شباهت🛐😭
نصف بیشتر فیوریتامون یکیه
واقعاااا
واووووو
ذوقققق
شارلوت یه دختر باحالیه😺
افتخار دوستی میده؟
حتمااااا که میدههه
و من شارلوت را دوست خود علام میکنم🎀🎀🎀
مرسییی