2 هفته پیش 7 اسلاید 329 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

🔗 سازنده پیشنهاد می‌کند:

🦢چجوری زیبا باشیم+ یه روتین پوستی

سلااام به لحن میا بخونین جیگولیای شارلوت🩰🎀 خیلیی وقت بود براتون پست نزاشته بودم...

مشاهده

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی درسی و دانشگاهی

نظرات بازدیدکنندگان (51)
  • اها بچه ها یادم رفت بگم که تو ازمون نمره منفی هم داریم
    واسه همین اونایی که شک دارینو نزنین چون ۳ غلط برابره با حذف ۱ درستت!!
    پس حواستون باشه
    سرازمونم استرس نداشته باشین استرس علت اصلی خراب کردنه ازمونهه
    خیلی ریلکس جواب بدین
    قبولم نشدین براتون اصلاا مهم نباشههه چون شما ارزشتون رو یه ازمون تعیین نمیکنهه
    البته احطیاط کنین ک با دمپایی و کمربند روهوا مواجه نشین🤡
    و همین
    موفق باشینن

  • وقتی که آزمون میدین سعی کنید زیاد استرس نداشته باشید و اگر هم خدایی نکرده قبول نشدین اصلا ناراحت نشین چون به هر حال شما تلاش خودتونو کردین و خیلیا هستن که بدون اینکه برن تیزهوشان موفق شدن.و راجب مدارس تیزهوشان هم باید بگم که فضای خیلی بهتری نسبت به مدارس دیگه دارن ،هم از نظر درسی و هم دانش آموزا و تجهیزات.وگرنه معلماشون اونقدرا هم با بقیه مدارس فرق نمیکنن(مال ما که اینطوریه دیگه بقیه جاها رو نمیدونم )و واقعا اونقدرا هم سخت گیری توش وجود نداره.
    خلاصه امیدوارم که موفق باشید💞

  • ازمون خیلی سخت بود به ۲۶ تا دفترچه اول جواب دادم ولی دوم اسون بود

    • ارهه اما نه در اونحد سخت من ۴۰ تا جواب دادم تو دفترچه ۲ هم ۶۰ تارو جواب دادم ایشالا قبولیم

    • خیلی خوب دادی مامانم و اطرافیان میگفتن امسال هر کی کمتر غلط زده باشه قبوله

  • تو بلاگ می گفتن امروز آزمون داشتید.
    نتیجه رو حتما بگو

  • من شیشم آزمون دادم ولی قبول نشدم
    ایشالا.. نهم کلی کلاس میرم موفق میشم😅
    آخه مدرسه ما برای نهمی ها که می خوان برم تیزهوشان کلاس برگزار میکنه

  • حدودا یچزی یک ماه و نیم دیگه قراره کارنامه ی قبولیتونو بگیرینننن،
    مارو بیخبر نزارین(کنجکاوم)

  • خلاف نظراتتون بگم که آنقدر تیزهوشان رو بی ارزش و خرخونی توصیف نکنید،تیزهوشان هم جنبه ورزشی هم هنری هم درسی داره،نیاز نی هرروز درس بخونی،سخت هست اما بعد یه هفته لذت بخش میشه و عادت میکنید
    از من می‌شنوید قبول نشدید ناامید نشید اما قبول شدید نوش جونتون،بهترین مدارس ایران،در ضمن باعث ناراحتی کسی نشم ولی تصور غلطیه که تیزهوشها رو با خرخونا اشتباه میگیرید،درسته خرخون هم داریم اما من خودم تعجب کردم دیدم آنقدر بیشتر بچه ها آنقدر شبیه منن
    من تعریف نکنم از خودم ولی من بدون خرخونی جدا معدل هر دو ترمم شد ۲۰

  • یه نکته بچه ها اگه دیدید آزمون سخته و اوضاع خیته برگه رو عطر آگین نکنین اگه سخت باشه تراز مورد نیاز برای هر مدرسه هم پایین میاد،یعنی برا بقیقه هم سختهپس نمیشه گفت حتما با چه درصدی قبولین،چون سطح آزمون مهمه،آزمون پارسال سخت بود و تراز مدرسه ای که من میخونم ۳۵ درصد اینا بود،بعد من بعد آزمون وقتی دیدم از ۱۲۰‌ تا سوال فقط ۷۷ تا زدم خیت شدم اما در عین ناباوری اولویت یکمو قبول شدم.

  • وای من همین جمعه آزمون دارممممم

  • موفق باشید دوستان برای اومدن،
    انشاءالله قبول میشین.
    من به جاتون استرس گرفتم خدا وکیلی🥴
    پارسال که خودم امتحان دادم اینقدر استرس نداشتم😂
    ایشالا موفق می شین و با قدرت تمام جلو میرین.

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.