امروز میخوایم ۷ کتاب برتر رو بهتون بگیم! من همه شون رو خوندم و لذت بردم
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امروز میخوایم ۷ کتاب برتر رو بهتون بگیم! من همه شون رو خوندم و لذت بردم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کتابای دارن شان هم قشنگه خواستی بخون
باشه حتما
وای یکی دیگه هم پیدا کردم مدرسه جاسوسی رو خونده باشهههه
تو خود تستچی سرچ کن مدرسه جاسوسی ببین چقدر تست پست راجبش هست
منممممممم
باید ویژه شه
ممنون
درخواستشو میدم
عالین من فک نمیکردم کسی این کتابا رو خونده باشه مخصوصا مدرسه جاسوسی رو
خیلیا خوندنش
من همه این ها رو 3 سال پیش خوندم💖💖
من هم همینطور
عه آقای لمونچلو😃
راستی بیشتر از ۴ جلد داره؛ ۴ جلدش ترجمه شده
ولی فکر کنم این کتاب ها که معرفی کردی (به جز هری پاتر؛ و مدرسه جاسوسی رو هم نخوندم نظری ندارم) یکم ردهی سنیشون برای تازه نوجوان ها و حتی کودکانه...
آره چون خیلیا زیر ۱۳ سال هستن زیاد نمیشه محتوایی بذارم که واسه بالای ۱۳ جذاب تر باشه
فرصت؟
اینا خیلی بچه گونه نبودن؟
راستش چون توی تستچی خیلیا زیر ۱۵ سال هستن این ها رو معرفی کردم
من خودم همه ی این ها رو به جز مدرسه جاسوسی حدودا ۳ سال پیش خوندم