7 ماه پیش 6 اسلاید 369 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • اخه مشکل اینه میخوام کمشون کنم ولی نمیشه دلمم نمیخواد حذف کنم برنامه هارو

    • من اینکارو کردم،بهت قول میدم آسونه و میتونی و حتی همین نشون دهنده اینه که چقد می‌تونه یکیو معتاد کنه که حتی نتونی حذفش کنی پس سعی که طبق خواسته اونا پیش نری دورت بگردم❤🎀

    • پاکشون میکنم فوقش بعدا اگه خواستم دوباره نصب میکنم😅

  • عالییی بود قشنگممم🎀
    به پستم "چقدر اضطراب اجتماعی داری؟" اگه دوست داشتی سر بزن

  • اگه وقت العاده خودت چرا اینجایی؟
    اینجا یکی فضای مجازیه

    • عزیزم نگفتم کلا استفاده نکنید گفتم یه تایم مشخصی استفاده کنید مثلا سه ساعت من خودم زیاد استفاده نمیکنم و منظورم بیشتر اپلیکیشن هایی مث اینستا و روبیکا و تیک تاک بود که حالت اکسپلور دارن❤✨

    • میدونم
      من حرفم جهت فرم بود عزیزم وگرنه من چی کار دارم بهت بگم این کار و کن اون کارو کن

    • فان

    • نه بابا این چه حرفیه عشقم دورت بگردم ما اینجاییم که به هم کمک کنیم نه تعیین و تکلیف همه صلاح همو میخوایم کسی بدی کسیو نمی‌خواد قربونت بشم❤😘

    • فداتشم درسته همینطوره قشنگم

  • و منی که هیچ کدوم از این برنامه های مجازی رو ندارم
    همشونو سال پیش پاک کردم

    • دقیقا منم دو سال همه اپلیکیشن هارو داشتم به شدت عصبی،افسرده،درونگرا،معتاد به گوشی و خونه،تاریکی شده بودم ولی تابستون که پاکشون کردم و کلا از گوشی فاصله گرفتم کلا از این رو به اون رو شدم😂😭

    • وای حق
      منم همینطوری بودم
      واقعا این اپلیکیشن ها زندگیتو جهنمی میکنهه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.