ایده هایی جدید برای بهبود تستچی!
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ایده هایی جدید برای بهبود تستچی!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ادیتت خیلی نازه😭ساده و تمیز
وای قربونت بشممم،خیلی خوشحالم کرذییی،مرسی ازتتتت🫂🌱
فداتشم کاری نبود💘
وای خیلی خوب بود مخصوصا برای دستاوردا مشخص شه خیلی خوب میشه😭
هوممم دقیقا
عجب ایده هایی بوددد
آفرین
اینارو بگو به ممدددد
کاش میشد پست مشترک بزاریم
اینم خیلی نظریه خوبیه
بنظرم جالب میاد اگه توی دستههای تست و پست، دسته تستچی داشته باشیم.
دقیقا
ناظرها شناخته تر میشدن درست، ولی چه ربطی به گرفتن دستاورد ها داره؟
(زیاد موافق نیستم، به نظرم زیادی شلوغ میکنه پست رو.)
فکر کنم بهتر باشه اگه کنار اسم هر کاربر، یه ایموجی ناظر بیاد (مثل سازنده پست تو کامنت های پستا)
اینم نکته ی خوبیه!
آره عالیه
اولی رو واقعا میپسندم
عالی بود
اگه میشد کامنت های پین شده رو ریپ زد
کامنت های اسلایس رو بتونیم ریپ بزنیم
قابلیت چت گروهی
کاربرا بتونن دستاورد طراحی کنن برای تستچی
قابلیت دیس لایک کامنت
قابلیت کامنت برای بازی ها
محشرن،بزارمشون تو پارت ۲؟
آره مرسییییی😭✨️❤️
عالی
عالی بود