4 ماه پیش 10 اسلاید 2,918 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (56)
  • حالا اینارو ولش،intj تو کاور>>>

  • عه intp نبود توش😢

  • ENFP و دقیقااا کلی رفیق دارم امااا احساس تنهایی میکنمم

  • Enfp
    اصلا خود حقیقت بود

  • برای جبران (اگه میشه) میشه که یه پستی بزاری که به مردم بفهمونه که نباید بخاطر تایپ MBTI کسی رو مسخره نباید کرد؟
    و اینکه EXFX ها هم ارزش دارن
    میشه لطفا یه پست برای حمایت از EXFX ها بسازی؟
    چون تو مدرسمون EXFX ها مثل من و دوستام رو خیلی مسخره میکنن

  • یجورایی با اس 4 خیلی موافقم ولی تایپم نیستتتتتتتت

  • خب به عنوان enfpهم تائید میکنم هم رد
    تنهایی برام دوتا چیز متفاوته
    تنها بودن از نظر روحی و عاطفی
    تنها بودن از نظر جسمی و فیزیکی
    که دومی خیلی لذت بخشه
    و اولی روهم توصیف کردین

    • واو
      خیلی به نکات ریزتری توجه کردیااا
      به به😔🌷

    • دومییییییییی هم بدهههههههههههههه
      تو داری به سمت درونگرایی پیش میری

    • نمی دونم چرا ولی آرههه😭

  • ENFP
    حق😔👍🏻

  • اس 2: این تایپو دوست دارم🧠پس خودم مینویسم:
    تنهایی چیز خوبی نبیست
    من از تنهایی خوشم نمیاد
    و دوستام با جمع و یا پیش دوستام باشم یا برم بیرون

    • ولی من فکر میکنم اینطوری باشه که حتی اگه بخوان هم نمی تونن تنها باشن چون فکر اینکه هیچکس نباشه که باهاشون وقت بگذرونه یا بهشون اهمیت بده حالشون رو بد میکنه به همین خاطر نمی خوان از دوستاشون دست بکشن و از تنهایی و تنها شدن میترسن یا وحشت دارن

    • منم همین حسو به تنهایی دارم

  • اس 1: اصن من از تنهایی خیلی بدم میاد چیز بدیه

    • آره درسته اما تنهایی و حال خوب می ارزه به تنها نبودن اما حال گوهی داشتن

    • بدم میاد از تنهایییییییییییییییییییییییییییی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.