بیا ببین اگه اجسام میتونستن صحبت کنن چی بهت میگفتن^^
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بیا ببین اگه اجسام میتونستن صحبت کنن چی بهت میگفتن^^
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
واییی خیلی خوب بودد😭✨
:))
عالللییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ولی حالا نمیخواد ادای آدمای احساسی رو در بیاری
ممنون
مگه کی خواست ادای آدمای احساسی رو دربیاره؟
یجوری تو تست گفتی که xxtx بودنت زیر سوال رفت
با دیدگاه آرمانی و احساسی، شبیه پستای کارینا (یه xnfp تو تستچی)
هوم
نه من کاملا منطقیم intj
عععععععععععهههه!!!!!!!
چند درصد حالا؟
ارهههههه
93% منطقی 7% احساسی
تو با همون 7 پست گذاشتی
اقاااا میگم من اینو اینستا دیدم خوشم اومد گذاشتم ای بابا😐🗿
اوکی ولی کدوم ال....اغی اونو گذاشته بود تو اینستا
لع.نتت بر روحش باد
چرا مگه چشه پستم؟
بیش از چیزی که یه intj میسازه قشنگ و زیبا بود
اوه
خوبه که
ببخشید💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
عالی بوددددددددددددددددددددددددد
میشه پارت دو هم بذاری؟🥲♥️
حتماااا
خیلی غمگین بووود
اوهوم:)
قلبم برای خورشید به درد اومد
هعیی
اینا اجسام نبودن ولی خب
اره میدونم نه جسم بودن نه مکان چون همه چی باهم بود😂
بعدشم من گفتم تو اینستا دیدم اونجا اینجوری نوشته بود منم حال نداشتم تغییرش بدم🗿💀
:))))))))))))))))
هعی
درد و نفرین 🥲
🚪2️⃣نفرین
*وی غمگین شد*