🎀✨️والا نمیدونم چیبنویسیم ولی اوکی، دستت درد نکنه، حسابه؟
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
🎀✨️والا نمیدونم چیبنویسیم ولی اوکی، دستت درد نکنه، حسابه؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ما چرا اینجا نشستیم؟
هممون مخصوصا میراکولرای تستچی جمع کنیم بریم فرانسه
حق بریج
تست خیلی خوبی بوددددد و کانادا بهتره 😁
ممنونممم، کانادا رو زیاد دوست ندارم
جای خوبیه یه روز میرم
بهبه
جهت حمایت از انجلیکا خانوم🤭🎀
جهت ریپ زدن واسه یه تک فرشته✨️🎀
سازنده🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
تو🛐🛐🛐
پست🛐🛐🛐🛐🛐🛐
پستای خودتتت🛐🛐
به پای پستای تو که نمیرسن♾️🛐
معلومههه که میرسنننن
پاریس🛐🛐🛐🛐🛐🛐
واقعاااا
ایشالا همه میراکلورا یه روز جمع میکنم بریم پاریس🤷🏻♀️🌷
دقیقا یه قرار بزاریم کی بریم😂
بزار پولامو جمع کنم😂😂
چشم😂😂
گیلیلیلی
لیلیلیلی✨️🎈
ایشالا اینا رو از نزدیک ببینیم
واقعا منم
عالییییییی
مرسییییی