2 سال پیش 5 اسلاید 62 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (10)
  • همشو داشتم
    دلیلش اینه که همکلاسی های گرامی من منو مسخره میکنن اونم بخاطر همه چیز
    من خودم حس می کنم یه آدم ۱۰ساله براش زوده مسخره بشه!
    یا اشتباه می کنم؟
    حس می کنم همکلاسیام فقط دنبال مسخره کردن منن

    • من به خواهر بزرگم گفتم اما منو مسخره کردن رو نگفتم اون گفت از حسادته
      (اون روز رفتیم کارنامه آوردیم و مدیر گفت من محبوبم بعد من فهمیدم من محبوبم توی دفتر مدیرو….ومحبوبیم که بهش حسادت می کنن)
      من خودم فکر می‌کنم بیکارن میان یه ایراد ازم می‌گیرن برای سرگرمی😤

  • عه من همشو داشتم😢
    من خودم از اول میدونستم به خودم احترام نمیزارم البته من مثلا یه دو سال پیش نصفشو داشتم الان همش
    بخاطر همکلاسی های گرامی منو مسخره می‌کنن حالا چیز عجیب اینه که قلدرای کلاس نمیکنن اونا منو مسخره میکنن 😒(خیلی طولانی شد 🫢😬

  • هیچکدوم رو نداشتوم

    • بیشتر به سلف کر بها بده عشقم، لازمه

    • به خودم احترام میزارم عشخم

    • گفتم بیشتر🎀

    • سعی میکنم بیشتر احترام بزاروم

  • فرصت؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.