2 سال پیش 10 اسلاید 147 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • ★این همههه
    ★ اکیپ توی تستچی هست،
    ★اما اکیپی که خیلیییی کمه چیه ؟
    ★اکیپ هاناکو سان★!!
    ★اگه دنبال یه اکیپ از انیمه/مانگا ی هاناکو میگردید،
    ★میتونید به نظرسنجی من سر بزنید★:))
    ادمین اگه میشه پین ؟ :)))

  • از تنهایی می ترسم

  • پستت خیلی قشنگ بود بازم بساز🗿✨✨

    • باشه ممنونم بخاطر حمایتت🍭🩷

  • فوبوفوبیا رو دارم( ترس از وحشت)

    • میتونی توصیفش کنی؟

    • من از از تاریکی و تنهایی میترسم
      بعد وقتی میترسم از اینکه حس ترس رو دارم وحشت میکنم و هم از اینکه تاریکه/تنهام میترسم هم از اینکه میترسم میترسم.
      متوجه شدی یا بازم توضیح بدم؟

    • وای اره منم از تاریکی و تنهایی خیلی میترسم اصلا دست خودم نیست

    • اوهوم
      خیلی بده

  • عالیی بود

  • یا خدا ترس از کلمات بلند خودش خیلی بلند بود پشمام

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.