2 سال پیش 17 اسلاید 667 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی میراکلس

نظرات بازدیدکنندگان (119)
  • شرمنده بچه‌ها کامنتا نمی‌یومد مجبور شدم از پین برتون دارم

  • ادامه اسلاید ۹ :
    بد تر از قبل!آلیا در لبه تخت کنار مرینت میره(آلیا:همه چیز بد نیست ماهم چیزی در مورد مونارک نمی‌دونستم ولی در نهایت پیروز شدیم
    مرینت با ناراحتی به دوستش نگاه می‌کند
    مرینت:ناچیز های زیادی در مورد مونارک می‌دانستیم مالک جدید آنقدر ها هم در مورد مقاصد خود شفاف نیست

  • اسلاید ۸ :
    در داخل اتاق مرینت - روز
    مرینت و آلیا با لباس خواب به میزی با دو ستون نگاه می کنند. آلیا از یک خط کش برای اشاره به عکس های ستون سمت چپ استفاده می کند.(آلیا: پس... صاحب قبلی به نام براژنیک و سپس دارک براژنیک و در نهایت مونارک شناخته می شد. ما می دانیم که او شکست خورده است و میراکلس پروانه صاحب جدیدی دارد. و این چیزی است که ما در مورد این مالک جدید می دانیم ...آلیا به ستون سمت راست اشاره می کند. خالی است. مرینت سر‌ش‌را‌با‌دو‌دست گرفته‌وکاملا‌گیج‌شده‌است(مرینت:هیچی!‌ما‌هیچی‌نمیدونیم‌حتی‌

  • اسلاید ۹ :
    raبطه مرینت و آدرین در خطر است

  • ریل ریرا چقد قشنگهههههههه😍😍😍

    • اههههه مامان‌بزرگ
      قشنگی رو از شما به ارث بردم🤭
      بابت امتیازم ممنونننن

    • قربونت عزیزمممم🥲🥲💚💚

    • زینب میگه شبیه آلیام😄😄

    • راس میگه به خاطر عینکت و موهات که فره اگه اشتباه نکنم

  • توجه توجه!!
    شما به ج/رم نساختن پست میراکلسی بازداشت هستید. باید بیاید دادگاه توضیح بدید که چرا پست جدید درست نمی‌کنید؟؟؟
    چرااااا؟
    مامان‌بزرگ از دست شما ناراحتهههههه

    • مامانبزرگگگگ 😭😭😭
      دارم برای آزمون نمونه هفتم به هشتم میخونم
      کم میام تستچی ایده‌ای هم ندارم😁

    • اوووو عزیزمممم موفق باشی ایشال‍ااا
      برات کلی دعا می‌کنم ، درستو بخون ایشالا که قبول میشی و بعدش میای کلی پست میذاری

    • آره الان یه ایده دارم برا پست ساختن انشالله هفدهم(بعد آزمون) میزارم😎😂

    • بی صبرانه منتظرمممممم موفق باشییییی

  • هعییی ریرا کجایی؟ چرا پست نمیسازی...

    • وای یه لحظه گفتم این کیه دیگه😂😂
      بخدا ایده ندارم ساغر وگرنه پست می‌ساختم😭

    • هعیی زندگانییییی من پارت جدید توییت موحتوایی میخوامممم

    • توییت موحطاوایی؟
      بیخیالش شدم والا
      باید قسمت جدید ببینم ایده به مغزم برسه 😂

    • ای بابا زندگییییییییی...

  • اس ۸ فک کنم میخواد ادرین رو شرور کنه

  • یعنی چی مرینت با مردم مثل گابریل روبرو میشه؟ 💔

    • والا نمی‌دونم⁦🤷🏻‍♀️⁩

    • شاید منظورش قسمت آخر فصل ۵

  • پستت عالی بودددد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.