2 سال پیش 4 اسلاید 599 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (61)
  • وای‌جی🚮🚮🚮🚮🚮
    گروهایش🛐🛐🛐🛐🛐

  • از اونجایی که معلومه ک رپ جنی😭✨

  • توانی وان با بلک پینک فرق دارن
    مینزی قبل از دیسبند توانی وان از گروه جدا شد
    بعد اون تقریبا گروه از هم پاشید و وایجی یهویی خبر دیسبندی توانی وان رو اعلام کرد
    در صورتی که برای بلک پینک اینجوری نیست
    اعضا فقط روی فعالیت سولو تمرکز کردن
    این دلیل بر دیسبند شدنشون نیست
    ج چ:رپ جنی؛هیپ هاپ رو از آهنگای آرامش بخش خیلی بیشتر دوست دارم

  • ج چ : نمی تونم انتخاب کنم

  • عزیزم
    بلک پینک تمدید کردن ولی توانی وان تمدید نکرده بودن
    بلک پینک به صورت گروهی با وایجی تمدید کردن ولی سولو نکردن
    لطفا قبل پست ساختن یکم اطلاعات جمع کنین

  • ج چ : هردو نمیتونم انتخاب کنم
    بلک پینک فعلا دیسبند نمیشه تا سال ۲۰۳۰ تمدید کردن

  • اگر اینایی که شما میگید درست باشه ، جیسو هیچوقت تو لایو و تو مصاحبه اعلام نمی کرد بلک پینک تا ۱۰ سال دیگه با وای جی و بلینک ها کار داره .
    و حتی وای جی اعلام نمی کرد سال ۲۰۲۵ بلک پینک کلی کامبک داره .
    اگر هم امسال کامبکی ندادن ، بخاطر بیبی مانستر بود .
    بیبی مانستر امسال شیش رو بیرون داد کلی فن درخواست ایده به وای جی دادن و وای جی اعلام کرد نمی اونه بار ایده رو نگه داره پس امسال بلک پینک کامبک نمی‌ده تا سال دیگه منتظر کامبک باشید .
    این ها رو از یک منبع معتبر میگم ، منبع رو خواستین بیاید پیوی !

  • ج‌چ: جنی رو واقعا دوسش دارم ولی از اونجایی که با رپ زیاد حال نمیکنم قاعدتا اینطور مواقع انتخابم مشخصه حالا هر آیدلی که باشه ، حالا چون رزیم هست دیگه چه بهتر🫴🏻

  • چرا پستات یکی از یکی برگ‌ریزون ترن😭

    • آنقدر برگریزون دارم که
      از تاکسیت فنا خوشم نمیاد وگرنه تا الان میزاشتم

  • ولی میگن امسال یه کامبک و تور جهانی دارن

    • انشاالله ک همینه

    • کاش

    • واقعا

    • نه امسال اعضا فقط تمرکزشون رو فعالیت های سولوشونه اگه فعالیت گروهی داشته باشن واسه سال بعده

    • آره منظورم همون سال بعده
      از اونجایی که شنیدم گفتن روز دبیوشون کامبک میدن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.