2 سال پیش 11 اسلاید 169 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • استن کردن اکسو = دوستان برای بار n ام به آغوش خدا رفتیم🗿💔

  • مظلوم ترین؟ممنون..اکسو اینجاست بچه ها:)

  • بخدا این اکسو گناه دارن، هر چی بدبختی و بیچارگیه سر اینا میاد.. خطاکار که نشدن تو اس ام دبیو کردن:)

  • اکسو کلا ستم کش کیپاپه

  • بابا دیگه شورشو در اوردن با این چرت پرتا یعنی چی کارمندمون اشتباه کرده ؟ کارمندتون .... خورده با شما

  • بی عدالتی در حق اکسو؟نباباااا
    اس ام خودش کم بود اینم اضافه شد:)

  • اون آهنگایی که مال اکسو بود و اون جایزه هایی که به اکسو ندادن هیچوقت فراموش نمیشن.....:)))💔
    اون جایزه هایی که بعضی گروه بی استعداد واسه محبوبیت بیشتر خریدن بعد فناشون واسه ما شاخ شدن و میگن ما جایزه هامون همه تک و اورجینالن واقعا جای خنده داره🗿

  • تستای خوشملی داری فرند بشیم ناناسم؟🤭🙃

  • یعنی جوری ک این چیزا برای اکسوییا عادی شده
    یکی این یکی ماما

  • دوستان از همه چیز که بگذریم بیون روی کاور>>>💅🏻😂❤

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.