11 ماه پیش 5 اسلاید 635 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (58)
  • منم تکواندو کارم
    پومسه رو
    پوم دو هستم🙂🙃

  • خیلی جالب بود پستت و خیلی دوسش داشتم
    خودم تکواندو کارم دوست داشتم بدونم خودتم تکواندو کار میکنی یا نه ؟

    • بله ؛ کمربند آبی ام💛

    • موفق باشیی :)

  • جهت حمایت

  • عالی🎀

    خیلی جالب بود

  • یه فایت بدیم عزیزم؟😂یه بار دهنم واقعا سرویس شد ولی با بالای بدنم تونستم کارای خوبی انجام بدم
    لعنت به پاهاتون خیلی سفته😂😐

  • برام سوال شاده بود آخه یکی از ارشد هام اسمش هستیه
    کمربندش هم ابیه🥰
    راستی من بارانم

  • سلام ارشد خوبی🥰😘
    من کمربند سبز تکواندو دارم
    یه سوال
    اهواز زندگی می کنی؟
    من اهوازم
    مربیم هم استاد آبین🌷🌹

    • نه من اهواز نیستم طلا
      آبدانان زندگی میکنم💚🍀

    • آها مرسی فقط برام سوال شده بود فکر کردم اونی😅💙🩵

  • قیافه ما کاراته کارا وقتی قدمت کاراته از تکواندو بیشتره:
    آیا ما برای شما یک لطیفه هستیم؟😔

    • پست من با قدمت ورزش های رزمی کاری نداشت
      تکواندو و کاراته هر کدوم زیبایی های خاص خودشون رو دارن😊

  • من کاراته کارم...و اون اولای آموزشم خب خیلی درد داشت(البته برای همه همینطوره)،ارشد کلاسمون باهامون جوری تمرین می‌کرد انگار پدرکشتگی داره😁. لامصب یه سری فن هایی رومون میزد که اصلا دفاعشو بلد نبودیم😐.مثلا یکی از ضربه های پا،با زانو انجام میشه که میخوره به پایین کبد؛که دفاعشو بلد نبودیم...خلاصه که پدرمون در اومد اما الان میگم خدا خیرش بده...من خیلی لاغر مردنی ام ولی الان دیگه عین آدم میتونم از خودم دفاع کنم😂...

  • همچنین یه تکواندو مار اجازه نداره بیرون از زمین و بدون اجازه استاد حرکاتی رو اجرا کنه مخصوصا روی فرد مقابل

    • بله👍

    • برادر اشتباه تایپی بود شما به بزرگی خودت ببخش

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.