هفت نشانه زیبایی:
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هفت نشانه زیبایی:
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پستت سوسو بود در کل خوب بود💓
سوسو یعنی نه خوب و نه بد
قربانت
مژه
چال گونه ام فقط سمت چپه😭😭😭🎀
چشمام بادومیه
یه علامت خیلییییی ریز دارم
خیلی خوشگلییی قطعاا🥺🎀
مژه های بلند و فر
چشم های بادومی
عالیی بود🤗
چه زیبااا💗🎀
قربونت
👈🏻👉🏻🎀
مژه های بلند و فر دارم
ی طرف صورتم چال گونه ست اون طرفش نداره
و فاصله دندونم چند سال پیش داشتم یعنی یجورایی الان خیلی زیاد کم شده درحدی که دیگه اون فاصله از بین رفته.
تست عالی بود
موفق باشیی👋🌷
مرسی زیباا🎀💗
فقط مژهها و چشم بادومی
پارت 2 هم داره؟
خیلیم زیبا🎀💗
نه عزیزم دیگه پست و این چیزا درست نمیکنم
عالی بودگلم🎀💎💖
مژه بلند
چال گونه
چشم بادامی
بقیه رو ندارم😁😁
قربونت برم
خوشگللل🎀💗
وای مرسی 😂😂😂💖💖
من زشتم
وا این چه حرفیه هیچ فردی زشت نیست
هرکسی زیبایی های خاص خودشو داره
من همشو به جز کک و مک و چشم ابی دارممم😊
گدوو کیوت🎀
من همشو به جز کک و مک و چشم ابی دارممم😊
مژه بلند
چشم بادومی
زیبا🎀
ممنونم خوشگل