2 سال پیش 4 اسلاید 655 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (38)
  • خیلی خوشحال شدم که از پست حمایت کردید از همتون ممنونم🥲تو کامنتا دیدم یه دو سه نفر گفته بودن به عرب زبانای کشور توهین شده و ... باید بگم من قصد توهین به هیچ گروهی از جامعه و هیچ آدمی رو نداشتم! و یه چیز دیگه اگه نمیخواید به زبان پارسی حرف بزنید مشکلی نداره ولی اگه میخواید کلمه‌ای رو جایگزین کلمات پارسی کنید سعی کنید اون انگلیسی باشه ... زبان پارسی و انگلیسی هم‌ریشه هستن و خب با اینکه کار اشتباهیه ولی اگر خواستید کلمه‌ای رو وارد پارسی کنید خواهش میکنم اون کلمه انگلیسی باشه✨️🫶

  • لطفا دیگه از کلمه های مح و عارح و کلمه های چرت و پرت استفاده نکنین چون که با این کارا شاخ نمیشین 🙂
    باتشکر:)

  • واقعابه این انسان های بزرگ مانند فردوسی ، حافظ، سعدی ، مولانا و ... افتخار میکنم 💫👏

  • پس ترجیح میدم وقتی معلم فارسیمون میگه فلان شعر رو حفظ کنین، بهونه نیازم و نگم:«به چه درد من میخوره؟»
    اینجوری ادبیات کشورم یادم میمونه..واقعا حیفه یه ایرانی، این شعر ها رو بلد نباشه!

  • خیلی عاااالی
    فارسی مدیون این شاعران بزرگ مثل فردوسیه

  • پست "برج پیتزا" رو لایک کنید
    همه پست/تستاتونو لایک میکنم🐸❤️
    فالو هم کنید بک میدم🐸❤️

  • کامل شعر بسی رنج بردم:
    بسی رنج بردم در این سال سی
    عجم، زنده کردم بدین پارسی
    پی افکندم از نظم کاخی بلند
    که از باد و باران نیاید گزند
    بناهای اباد گردد خراب
    ز باران و تابش آفتاب

    #فردوسی

  • صلم خبی
    شما هنوزم ازینا میبینید😞

  • واقعا نمیدونم چرا بعضی ها درک نمیکنن💔
    بسی رنج بردم در این سال سی
    عجم زنده کردم بدین پارسی
    💔💔💔💔💔🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭

  • اون وقت هم سن هامون تو روبیکا (همینطور تستچی): کنیچیوا آیم ساکورا به چنل من ولکام شدید تو چنل من چیز های کیوت و کاوایی میزارم و همینطور اسم های کره ایی میزارم رو خودم چون خیلی کاوایی و کیوتع همین دیه سایونارا💅💅
    فردوسی:...💀

    • فردوسی: خدایا کاش نمی کردم... ناشکرا😊💔

    • عاره دیگه سیسی این دنیا همش مانیه‌ خب دیگه برم جیم تایممه‌ ... اوکی هانی بای🥸

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.