چیزایی که میخواستیم و چیزایی که داریم.......
20 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چیزایی که میخواستیم و چیزایی که داریم.......
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من میدونم که داریم حقمون رو آرزو میکنیم🥲🥲
اما این حق براورده میشه؟ نمیدونم
چیزایی که میخواستیم و..... به لیست ♕𝕄𝕪 𝕃𝕚𝕗𝕖 افزوده شد.
توسط 𝐋𝐢𝐥𝐲
________
میسیییی🫂💜
عجیبه ولی دریکو و آستوریا رو دوس داشتم
از چی بدم میاد؟ رون و لاوندر
ج.چ 1 هریماینی
ج.چ 2 هینی و روماینی
مورد علاقه لیلی و سوروس
بدم مباد جیمز و لیلی
از فیلچ و آمبریچ بدم میاد
و از لونا نویل و رون و هرمیون خوشم میاد
جوری که عر زدم
هیییی روزگار.....
مورد علاقه ام سدریچو
متنفرم جینی و هری
از شیپ هری و هرماینی خیلی خوشم میاد
از شیپ جینی و هری متنفرمم
دقیقاااا
جینی:هی یعنی من حق نداشتم ب مراد دلم برسم😔😂
جواب من به جینی:متأسفانه خیر😂😶