2 سال پیش 13 اسلاید 254 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (55)
  • برج n کره هم معروفه پنجمین بلدترین برج جهانه😎

    مدرسه:بی خیال..عصبانی..خرخون..مغرور
    خونه:دخترم...فندوق..آروم..باهوش

  • مدرسه : اونی
    خونه : تنبل

  • کمپانی فانیدا
    سلام
    توی این کمپانی شما عضو هستید
    باید حداقل سنتون 5 سال باشه
    برای عضو شدن توی کمپانی؛باید بیوی خودتون را بکنید؛
    آیدل کمپانی فانیدا
    اگر نمیتونید،باید 4000 امتیاز به حساب من بریزید
    برای جوین شدن،
    توی کامنت ها(نظرسنجی کمپانی فانیدا) بگو تاباهم توی پیوی هماهنگ بشیم.
    راستی اولین کسی که درخواست بده لازم نیست بیوش را تغییر بده و یا ۴۰۰۰ امتیاز واریز کنه 🥰
    ادمین فرشته،ممنون میشم پین بشه.⁦⁠♡⁠♡

  • لقب بنده=عاطی
    Ati
    تو خونه=فک آبی😐

  • مدرسه: گوگل، عالم
    خونه: تنبل، بی‌نظم

  • @؟))
    اصلا این اسمو دوس ندارم😐
    ______
    پس دوست داری بهت چی بگن؟؟

  • تو مدرسه خرخون
    تو خونه عصبی😐

    • پس من بهت میگم خرخون عصبی😂😂

    • اصلا این اسمو دوس ندارم😐

  • من تو خونه از بچگی لقب قناری رو بخاطر زیاد حرف زدنم گرفتم:)

  • 😂😂😂

  • تا الان کسی رو نکشتم
    ولی یبار میخواستم پسر عممو بکشم.
    چون قلقلکی هستمو اون قلقلک میداد

    • اشکال نداره بچه فامیلو هر چقدر بزنی مشکلی نیست منم یه بار پسر عمم رو کردم داخل کوچه درم روش بستم ساعت ۱۱ شب بود تا ۲ ساعت بیرون بود بعد اوردمش داخل حالا دلیلش چی فقط به خاطر اینکه به خواننده مورد علاقم توهین کرده بود😂😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.