اگه تو ی توریست بودی و میومدی ایران چی مبهوتت میکرد؟ :) اینو از دست نده..
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگه تو ی توریست بودی و میومدی ایران چی مبهوتت میکرد؟ :) اینو از دست نده..
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تولدت مبارک🗿♥️
تنکس دیررررررر😍😍
تولدت مبارک💕🖇
مرسی دیر😍
💕
انقد مک دونالد مش عارف و ....، داریم
واییییییییییییییییییییییییییییی
مکدونالد نداریم ؟ یعنی چه پس این همه مک دونالد تو کوچه ما هویجن ؟
رهگذری بگذشت و شعری خواند🚶♀️
خسته نباشید! عالی بود!
ای رهگذر قدری درنگ نما و چایی بنوش که سخت خسته ای و فرسنگ ها بسیار :/
سپاس🌹
آدم فضایی ها اومدم سراغم دیدن من به این بیماری وجود دارد. 😂
به نظرم بزار ویژه شه ارزش ویژه شدنو داره.
مچکرم از اهمیتت
درخواست میدم باشع :)*
خواهش میکنم . ممنونم:]
خیلی عالی بود😁
آدم فضایی ها اومدن سراغم دیدن این فیلم نیست که اینجا باشی 😌
کیبردت ی تحلیلگر حرفه ایه :/
و رفتن ی جایی ک فیلم بود