5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ربطی به درس خونی نداره ، من یه بغل دستی داشتم که درونگرا بود و اصن حرف نمیزد و من وقتی باهاش حرف زدم یکم به کار اومد 😂
خلاصه بگم تلاش کن🤝🏻
شاید دررونگرایی ولی به این معنا نیست نمیتونی ، و یادت باشه درونگرا خاصه🙃
با افتخارINTPهستم
باحال بود
پارت دو هم بزار
اگه شد چرا که نه.
Intj ام🍀
منتهی ب خرخون و ادم چندشه معروفم ک هیچ دوستی نداره؛
اخی:)
هعب
احتمالا، ولی واقعا نمیتونم ارتباط برقرارکنم با هیچکی؛
منم دقیقااااا مثل تو عم، حتی یه دونه دوستم ندارم توی مدرسه:) تایپمونم یکیه
نمیتونن بفهمنمون
من برونگرام
اها مرسی
مریممیرزاخانی رو اشتباه گذاشتی. همه جا هست که intjعه. فکر کنم ماری کوری هم همینطور
توی گوگل سایت اولش اینو زده بود ولی میرم میبینم
دیدم درست بودن
بله ماری کوری رو من اشتباه کردم. ولی اخه مریم میرزاخانی یه ذره پایین تر که نوشته intp یه سایت دیگه نوشته intj. به خاطر همین گفتم....
👌🏻👌🏻