-هی! زیاد گریه میکنی؟ MBTI ☆
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
-هی! زیاد گریه میکنی؟ MBTI ☆
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
_ من همین الان هم دارم گریه میکنم
+ INFP
+ENFP
🙂💔🤝🏻
Intp
من بی احساس نیستم فقط حسم بهم میگه احساسات چیزی نیست که به همه نشونش بدی و یجور حریم شخصیه
و حریم شخصیه intp ها خیلی جالب بنظر میاد و میخوام ببینم چیه😂✨
Enxpامم
infp
من همیشه در حال گریه نیستم ولی وقتی گریه می کنم هیچ بنی بشری منو نمیبینه..
من خون گریه میکنم_istp
ما اگه خوشحال بشیم نمیتونیم نشونش بدیم و این باعث شده که بهمون بگن بی احساس:)★
من بدم میاد که جلوی بقیه گریه کنم یه مدت طولانی اتاقی برای گریه کردن نداشتم و کلا یادم رفته بود که میتونم وقتی همه چیز سخت شده برام گریه کنم🐓
INFP-
+++++
من خون گریه میکنم... INTJ
infp ولی من همیشه از درون گریه میکنم یونو؟🥲
ج چ: اون حوصله سر بر نیست فقط از تو خوشش نمیاد
++++++++++
ج چ : اون سرد نیست فقط بی تفاوته
+++
_من خون گریه می کنم
_intj