چطوری رفقا، با یه AU جدید+کمیک اومدم.
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چطوری رفقا، با یه AU جدید+کمیک اومدم.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منم میخوام پست توئیت بسازم سوالی داری از هر کاراکتری بپرس
والا تنها سئوالم اینه که راضین من اونا رو تو داستانام استفاده میکنم🤣
حتما
نگو که تک پارتی بود😫
تو اسمه این قسمتو بخون پارت یک نوشتم
یعنی اینم فعلا بغلتونه😂
خداروشکر خیالم راحت شد اما بیشتر به کمیک اولیه بچسب واقعا دلم می خواد بدونم ادمش چی میشه😂
حله سید😂🤣
خودمم منتظرم ادامشو ببینم چی شده🤣
سلام اینطوری تیکه تیکه بهتره چون تستچی کیفیت رو میاره پایین
سلام
اره میدونم تار میشه، موقع ساختن پست خدا خدا میکنم زیاد تار نشه
ولی بعضی کمیکا رو نمیشه تیکه تیکه کرد
قبول دارم اکثر کمیک هارو نمیشه اینطوری کرد👍
والا به خدا
عالییییییی بود
دمت گرم👌
ناظر دستت درد نکنه
میدونم که خیلی دوستم داری
ماچ بهت
انتظاره چنین سرعتی رو نداشتم