3 سال پیش 5 اسلاید 2,866 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (67)
  • خلاصه که نه فقط این گروه و وونیونگ ، بیاین هیچ آیدلی رو اذیت نکنیم :)

  • من میخوام استی شم ولی کلا نمیدونم جریان یچه😮‍💨

    • این جریان به استی شدنت چه ربطی داره؟😂🙂

    • منظورم گلا از استری کیدز هیچی نمیدونم😩

  • وونیونگ پیک میه قشنگ مشخصه ، فکر نکنید هیت می دم ، مطمئن باشید که هیت میدم . آیو فقط کارش پیک می بازی در آوردنه نه تنها وونیونگ بلکه همه ی اعضاش . کیپاپو کلا با این کاراشون به گند کشیدن .

    • نه توروخدا😂

    • عزیزم هر جورم باشن حق نداری هیت بدی داری فقط با این قضیه هیت میدی?! من خودم استیم ولی دایو نیستم مجبورم هیت بدم? انسان جایز الخطاست

  • من وقتی استی شدم فهمیدم چانزروم تموم شده💔

  • به لطف پیرنسیس وونی ما الان چانزروم نداریم...
    از اون روز دیگه هیچی حالمو اوکی نمیکنه
    چانزروممونو پس بدین لعنتیااااااااا💔

  • میدونی تهشم کاسه کوزه ها سر چان شکست

  • غراتر از حق:)
    به عنوان کسی که بایسش چانه خیلی ناراحتم...

  • حق پشت حق.

  • حق تر از این پست نداریم و نخواهیم داشت

  • حق تا ابد:)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.