هعی......
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هعی......
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بچمممم
البته الان ۲۰۲۵ ها😭😭
ج چ : سه سال🤣🤝🏻
هیونجین = 🥝
ما کیپاپرا چه گناهی کردییییم؟😭😭😭
یه تک پارتی از لینو نوشتم یه سر میزنی؟
یک ساله
ولی آخه چرا بی تی اس رفته حالا اسکیز هم اگر بره دیگه به چه امیدی زندگی کنم
اخههههه خدااااااااااا
حاجی بی تی اس همشون رفت یه دور واسه اونا زار زدیم
الان اینا داردن میرن یه دورم برا اینا زار باید بزنیم ولی فیلیکس اگه میرفت سربازی با صداش همه واسش کشته مرده میدادن
من موندم چرا تصمیم میگیرم فن یه گروهی بشم یدفعه یادشون میوفته برن سربازی
الان تقریبا ۵ ماهه استیم
۲ ساله آرمیم
۶ ساله اکسو الم
همین ک فن اکسو شدم دو سه ماه بعدش خبر اومد شیومین میخواد بره سربازی
آرمی ک شدم تقریبا بعد یه سال خبر اومد جین داره میره الانک ک لینو
من دیگ فن گروهی نمیشم🙂👍🏻😂
خار داری خاهرم خارررررررر
ب خدااااا
تو برای گروه ها ضرر داری😂😂😂
اما من یه جا خونده بودم که لینو ۲۰۲۵ میره سربازی
ج چ: ۸ ماه
اره دیگه اخرای ۲۰۲۴ یعنی تقریبا همون ۲۰۲۵