اینم یه پست عالی راجب مدرسه و... با اینکه یه هفته از مدرسه ها گذشته ولی سال تحصیلی جدید رو تبریک میگم و امیدوارم از این پست استفاده کنید
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حالا منی که با معلم ریاضیم دعوام شد....
نگووو واییی من با دبیر قبلی ریاضیمون اصلا باهم نمیساختیم همیشه دعوا بود😮💨
این معلم موقته اما واقعا رو مخمهههه
فوق العاده بود زیبارو :)
واقعا کاربردی بود ، مرسی 💗✨
راستی مایلی به تستم سر بزنی ؟
اگر ازم حمایت کنی ممنون میشم ^^
تنک:>
اوو حتما♡.