3 سال پیش 9 اسلاید 543 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (101)
  • من واقعا واقعا با مادرم راحت نیستم مامانم بیچاره فکر میکنه منو میشناسه اما هیچی واقعا هیچی از من نمیدونه😂🙂💔

  • من واقعا رابطم با مامانم خوبه و همچنان داره خوب تر هم‌میشه=)

  • منو مادرم مس بدو خوبیم اصلا شبیه هم نیستیم من خیلی دوسش دارم ولی اون سرده انگار قلبش منجمد شده همیشه از هم واصله گرفتیم باهم دعوا کردیم ولی من هنوز امیدوارم یروزی باهم خوب باشیم... 🥺🥺

  • مامانم رو دوست دارم اونم منو دوست داره:)
    به امید اینکه این اتفاق واسه همتون بیفته

  • گاهی شما شروع کنید با همه اینا بوسشون کنید کمکشون کنید نه یک جا لم بدیم و سرمون تو گوشی باشه لطفا یکم فکر کنید بچه خودتون باهاتون اینجوری کنه چه حسی دارید اونا خوبی مارو میخوان اما گاهی مثل ما سردرگم هستن و نمیدونن چجوری بیانش کنن اوناهم دل دارن درد میکشن حتی از ما بیشتر

    • معلومه که اینکارو میکنیم اوناهم ابراز علاقه و...دارن ولی چیزی از جنگ و دعوا ها کم نمیش

    • جنگ و دعوا همه خانواده ها هست عادیه

  • همش درست اما همه خانواده ها همینن منم اینجوری بودم ازشون متنفر بودم اما با همه اینا عاشقشم اون از جوونی و زندگی و ارزوهاش زد منو بزرگ کرد منم اگر یه دختر اینجوری مثل خودم داشتن بد وشکسته میشدم ماهم خیلی اذیتشون کردیم و خبر نداریم اونا کار میکنن و سختی میکشن تا ما بزرگ بشیم ولی ماها قدر نشناسیم اوناهم حق خسته شدن دارن اوناهم ادمن و مثل ماها خسته میشن اونا دوستمون دارن اما گاهی انقدر عصبی میشن که اینارو میگن وگرنه چیزی تو دلشون نیست ممکنه یک روز دیگه اونارو نداشته باشیم و یه عمر حسرت

    • بدجوری متنت به دلم نشست🥺🌱

    • مرسی عشقممممممم بالاخره یه ادم با درک پیدا شد

    • واقعا متنت به دلم نشست...
      پس سعی کنیم باهاشون خوب رفتار کنیم:)

  • مامان منم همینجوریه

  • بچها می‌خوام یه چیزی بگم

    همه ما ، تک تک کسایی که زیر این پست دردل کردن مامانمون رو دوست داریم حتی بیشترمون میدونیم که مامانمون هم دوستمون داره ولی ما از عدم درک متقابل رنج میبریم
    از تعصبات بیهوده و مسخره رنج میبریم
    از جهل رنج میبریم
    اگر مامانمون درکمون میکرد قطعا هیچکدوممون مشکل نداشتیم حتی اگه گاهی سخت گیری بجا میکنن چون درک نمیکنن با لحن یا طرز بیانی که دارن دل ادم رو میشکونن

    • من زیاد مامانم رو دوست ندارم چون انگار دارم تو جهنم زندگی میکنم ولی تقریبا حق با توعه

    • 😢عزیزم💔

    • کسی رو دوست دارم که ازم متنفره🙂💔💔
      بنظرم نداشتن و نبودن اون شخص بهتر از اینه که بهش وابسته بشی و ترکت کنه یا بدتر!
      جایگزین بشی(:💔
      تجربه ی من🙂💔💔

  • نمیدونم باهاش رفیقم یا نه
    دوستش دارم ولی گاهی دوست ندارم حتی باهاش حرف بزنم
    همیشه میگه رفیق باشیم ولی رفتارش چیزه دیگه ای رو نشون میده و کنترل میکنه

    • منم همین طور دقیقا

    • ولی بازم دوستش دارم :)
      دوست داشتنی که گاهی اذیتم میکنه

  • مامانم رفیقمه ،

    به امید روزی که مامان همه رفیقشون باشه 🤝🏿

    • خوش بحالت🥲 امیدوارم

    • خوش به حالت ایشالا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.