هاییی گایز چطوریننن؟:)) سلام از دومین روز پاییز(باید اولین روز میزاشتم ولیییی😔😭🌌) عذرخواهی من را بپذیرید🐸🍄
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هاییی گایز چطوریننن؟:)) سلام از دومین روز پاییز(باید اولین روز میزاشتم ولیییی😔😭🌌) عذرخواهی من را بپذیرید🐸🍄
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یک اسلاید جا موندش برای همین یک اسلاید دوبار گزاشته شد🐸😭🗿
ساعت ۱ شب چرا باید منتشر بشههه😭🗿
وایبت>>>
مرسییی>>>
یکی از دلایل اصلی ای که از پاییز و زمستون خوشم میاد پوشیدن لباسای بافتنی و گرمشه😸✨
و منی که از پاییز حساسیت دارم 🥲
یعنی ب پاییز حساسیت دارم 😂
ولی پاییز خیلی وایبش خوبه🍂🤎
واهاییی خیلی بده😭🥲
من در حال عطسه 🤧
ولی پاییز>>>
++++
جییییغ
پستت منتشر شددد😃
ولی پست من سه روزه تو صفه🗿
اشک*🥲
خیلی مشتاقممم🐸🥲
عررر استلااااا جیخخخخ پستتتتتت
هقققق😭🫂🌌