فکت از آکازا به درخواست یکی از کاربرا 😁
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فکت از آکازا به درخواست یکی از کاربرا 😁
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خب راستش باید بگم اولا آکازا به رده بالاتر از خودش حسودی نمیکنه بعدشم باید بگم اون تو زمان انسان بودنش خیلی قوی بود حتی ۶۷ نفر رو ک+ش+ت
اسلاید چهار نه داداش ناتوان نبود خیلی هم دفاع رزمی اش قوی بود که تونست 87 نفر رو بکشه🗿📿
واسه این فکر میکرد ضعیفه که نتونست از نام زدش محافظت کنه چون اون موقع رفته بود پیش آرامگاه باباش🗿📿
60 نه 87
فکرم راجبش عوض شد 😂🩷🩷
بک می دم
آکازا چاننننن😂
چقدر کیوتههه
خیلییی🥺
چه کیوتتتتت
منننن آکازا میخوام
البته دیمن قبل آکازا رو به آکازا ترجیح میدادم
آره منم آکازا رو دوس دارم 🙂
آکازا هم خوجمل بود
هم صداشششش
فک کنم وویساکترش با فیودور یکی بودههه