3 سال پیش 5 اسلاید 2,224 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • ای جان دوما

  • اسپویل شدممم🤧شینوبوووووووو

  • وووو چه باحال

  • عرررر من چرااا اینو ندیدممممم عالی بود🥲🥲

    • 😂😂

    • اینو به درخواست تو درست کردم 🙂❤️

  • وای چشماش جادویی بودددددد🙂

  • منم دوما میدوستم
    کلا سادیسم‌ها
    ولي کراش زدن رو آدمای غیرواقعی کافی نبود...
    باید رو دیمن‌ها هم کراش میزدم؟

    • منم دوما رو دوس دارم 🙂
      کلا از شیطاناش خوشم میاد البته فقط دوما و آکازا

    • دوما، آکازا، کیبوتسوجی و اون دیمنه بود قبل آکازا... که موهاش تهش صورتی بود چشماش آبی اسمشو نگفتن البته

    • آه اون پسره هم بود تو فصل یک عنکبوت بود موهاش سفید بودن

    • والا من رو سه تا شخصیت بد سه‌تا انیمه کراشم
      دوما نقاشی ش رو کشیدم گربه طور
      هیسوکا گالریم ازش پره
      سوکوناااااااا🫠‌ سخنی ندارم🫠🙃

    • نمددد چرااا ولی با اینکه سادیسم‌ها رو روشون کراش میزنم اما اصلا به سوکونا علاقه ندارم🚶🏻‍♀️
      فک کنم بیشترش بخاطر اینه که گوجو ازش متنفره؟

    • وای منم رو همشون کراشـــــــم 🥲🖤

    • سادیسما عالیننن

  • هشدار اسپویل


    اگه از شینوبو خوشش می یومد نمی کشتش 🥲:)

    • اگه نمیخوردش موزان جکسون میکشتش😶🫣

    • ولی خدایی اینهمه ادم چرا شینوبووو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.