و بله دوباره شدم دازایییی
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
و بله دوباره شدم دازایییی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عه منم پیانو میزنم😁😁
شانسیسسس با رامپو یکی شدممم
در حال تصور چویا وقتی ساکسیفون میزنه😂😂😂💔💔
جالب میشه≧﹏≦
🤣🤣
جون من یکی بهم بگه آکوتاگاوا کامل مرده یا با خنثا شدن موهبت خون آشام باز حالت عادیش میشه؟! از ترس و ناراحتی آکوتاگاوا دارم دق می نمایم😭😭😭
دازای چیییی دازای مرده یا زنده میمونههه؟!😭
نمیدونم╥﹏╥
تصور اینکه اکوتاگاوا پیانو بزنه سخته🗿🤝
تصور اینکه آکوتاگاوا پیانو بزنه سخته🥲😂
تصور اینکه اکوتاگاوا داره پیانو میزنه ... 😂💔
خیلیم بهش میاددددد
فصل پنج قسمت نه اومده ها
برم ببینمشششششش
بدون سانسور ببین
موندم چیشو سانسور میکنن آخه نصف ماجرا از دست میره
با اجازه بنده زیر تستت پلاس شممممم
سعی در عرر نزدن ≧ _ ≦
داداش خبر نداشتی دازای همینطوریشم ویولون زدن بلده؟:/
نه نکنه شوما خبر داشتی؟
دازای ویولن میزنه؟! 😶
منم بلدم ویولن بزنم، دارم از ذوق میمیرمممم
واو:/
آره.... تو خبر نداشتی؟:/