3 سال پیش 7 اسلاید 680 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (18)
  • همتایپشم<<<<<

  • تتت ست عالللی ب بوود
    بهتره من بعد از این کامنت اااز.. اا. این ج جا بببرم نگاهشون ااصصص للن خوب نیس تتت😶

  • اووو.
    خدایی تو بانگو کسی نمونده روش کراش نزده باشم😔
    مایل به فرند؟

    • اره واقعا بانکو پر از کراش شده
      حتما، میتونی شیر کاکائو صدام کنی میدونم لقب عجیبیه ولی دیگه بقیه که روم گذاشتن

    • باشه.ببینی دوستای من بهم چیا میگن برگات میریزه😂

  • بچمممم....ارچاهببعهچععی

  • تنها کاراکتریه که با اینکه همتایپمه براش میمیرم از اولم من خیلی دوسش داشتم واقعا وایب خوبی داشت و خیلی دوسش داشتم ولی من کلا عاشق سایکو ها هستم برام طبیعی شده (معمولا هم تایپ هام شخصیت های جالبی نیستن جز نیکولای و میخائیل)

  • من هنوز به جایی که نیکولای وارد داستان میشه نرسیدم ولی روش کرا*ش زدم ، طبیعیه ؟:)))

    • بله عادیه😀👌

    • کاملا طبیعیه(´;ω;`)

    • ❄یوکینه❄
      دازای سان بشی چویا میشم😊
      | 13 ساعت پیش
      با کسی که به خاطر نیکولای رفت قمار رو حرفه ای یاد گرفت از عاشق نیکولای بودن حرف نزن😑😑😆😆
      قمارم به شدت حرفه ای😉


      از شدت منتغت لنگوییج ام جاثم شد

  • ازش بدم میاد

    • چرا؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.